lördag 16 januari 2010

NYTT ÅR NYA DJÄRVA MÅL


Vilket år det varit hittills!
WOW!!
Iskallt, massor med snö, Rimfrost och ja mycket spännande blir det.
Vilka nyårslöften gav DU?
Jag lovade att byta laster. Mina börjar bli uttjatade. Finns någon med lite spännande laster som jag skulle kunna ta över? Byte: Sömn å cigga. (Hur trist är det på en skala?!) Men om någon vill börja leva ett lugnt och stillsamt liv så går det bra att byta. Själv är jag led på det.
Tog en härlig morgonprommis (är det en ny last eller en tråkighet som jag ska göra mig av med?)
Ialla fall var det så här vackert där.
Njut bara njut

1 kommentar:

  1. Annaaaaaaa!!! Tjohoooo min söta pingla! Herre jisses vad jag är glad. Och förvånad att se dig här ute. Din lilla lurefax! Du skulle ha visat dig tidigare. Nu har jag ju missat dina goa härliga rader. Men jag får väl läsa ifatt mig, hehe. Gud så kul! Ser du mig hur jag studsar i soffan upp och ner och tjoar o stimmar och ler?
    Men du.. vilken fin sida du har! Jag länkar dig bums! :)
    Och jag ställer mig som följare till din blogg.

    Skärpning nu..*harkel, harkel*.
    Få se..laster? Hm..?
    Som Nyårslöfte sa jag att jag skulle gå ned de kilon som jag i onödan har belastat min skada. Alltså 4kg. Känns bra och min sjukgymnast är nöjd med det beslutet. Nästan 2kg har jag gott ner hitills. Det går framåt...
    Sedan ville jag ge fler löften, men struntade i det. Ett fick räcka. När jag sedan nått det målet. DÅ kan jag ta mig till ett nytt mål eller "löfte". En sak i taget har jag lärt mig att ta i tu med. Annars brakar det bara.

    Vad skönt med en prommis. Så vacker bild du tagit. Den kan man titta på länge. God chi!
    Visst är det trist med laster. Tänk om man bara kunde byta bort dem!
    Vet du gumman, jag tror Gud tittade bort när jag föddes! hahahahaha!
    Nej då! Bara skojar. Jag är så uppe i varv nu.

    Okej...nu har jag smattrat tillräckligt på tanjenterna, tycker du inte? ;)

    Ska läsa och titta lite till här inne innan jag tassar ut...

    Goaste kramen till dig vännen / Åsa.

    SvaraRadera